Bijna opweg - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Laura Ossendrijver - WaarBenJij.nu Bijna opweg - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Laura Ossendrijver - WaarBenJij.nu

Bijna opweg

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 September 2016 | Nederland, Zeist

Jaja eindelijk is het zover. Morgenavond om 21:50 vertrek ik richting Dubai en zal dan doorreizen naar Sydney. Ik zal zondag ochtend aankomen en Sydney en de dag erna begint mijn startersweek.Nu alleen nog al mijn spulletjes in mijn backpack zien te krijgen en dan ben ik er helemaal klaar voor.

  • 11 September 2016 - 02:41

    Hubertien Wichers:

    Goeie morgen Laura

    Ik ben Geertje's zus en woon hier in Brisbane. Ik hoop dat je een geode reis hebt gehad en dat je niet al te gaar bent. Lekker naar buiten waar de zon schijnt!

    Als je ook naar Brisbane komt, kom me dan opzoeken, lijkt me leuk. Email me even dan kunnen we even details uitwisselen.

    Groetjes en heel veel plezier!

    Hubertien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 6440

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 12 April 2017

Going Down Under

Landen bezocht: